Jet Force Gemini, vilka minnen...

Jet Force Gemini, vilka minnen...

Det finns få spel som jag har spelat så mycket som gamla härliga Jet Force Gemini! JFG släpptes till N64 i november, 1999 och jag var bara 7 år och blev överlycklig att jag fick det.
Grafiken var maffig för att vara till N64, gameplay var det bästa jag har varit med och storyn, ja, den struntade jag ganska stort i. Jag spelade bara för att döda insekter!

Varför skriver jag detta frågar ni er nog. Jo, för att utav alla spel som finns här ute i världen så tycker jag att JFG har fått väldigt lite uppmärksamhet. Men hur många finns det egentligen här som har spelat JFG?

#blogg


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Jet Force Gemini, vilka minnen...

fan, ett av mina "att köpa spel" på den tiden. blev dock aldrig av.
Rare var ju helt outstanding då, goldeneye, perfect dark, banjo kazooie, conker...va gör dom nu...släpper perfect dark till Live...

Dom har gjort många bra spel, synd att dom inte gör så många top-notch spel längre...


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Rare ja. Bäst på sin tid. Jet Force Gemini lånade jag av en kompis nångång, roligt! Men jag höll mig mest till Super Smash Bros, Mario Kart 64, Ocarina of Time, Goldeneye och Rogue Squadron:)

I dunno. Jag fastnade aldrig för JFG på samma sätt som vissa av Rares andra N64-spel. Men det var absolut inte dåligt.

Medlem

spelade det riktigt mycket i multiplayer tillsammans med Goldeneye och Turok 2 samt då mario kart och diddy kong racing


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

1
Skriv svar