Bad Company 2, I haz it!

Skägg.
10 Chambers
Bad Company 2, I haz it!

[ia=18502; large]

Skickat från min iPhone

#blogg


signatur
Medlem
Bad Company 2, I haz it!

gief?...

Skägg.
10 Chambers

Tompa blir så arg när jag kränger iväg recensionsexen innan jag skrivit något...


signatur
Medlem

fin bild, ser nästan riktigt ut. Jag vet att det är Photoshop! det måste det vara!

Medlem

men spiken vi sa inget om att kränga iväg...
det bara råkar hamna i ett vadderat kuvert med min adress på i handen på en DHL kille såklart

Medlem

Loading
det är nog äkta ska du se. gick ju guld för ett par dagar sen och dom första exemplaren går ut till recensenter, dom måste därimot producera en stor mängd för att kunna skeppa ut dom till resten av världen.

Medlem

Äh, det var ju inte PC-versionen ändå:)

Medlem

äsch, du ligger ju efter piraterna ändå. kom upp för ett par dar sen för dem tror jag.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

PC eller gtfo!

Usch... Xböx360...


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Skägg.
10 Chambers

Bad Company är ett konsolspel för mig, men det vågar man väl knappt erkänna


signatur
Medlem

Bra sagt spiken. Det är vad det är. Ett konsolspel.

Medlem

...är det xbox360 loggan jag ser ovanför battlefield loggan? - PC versionen ska det vara!!


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

har redan klarat ut single playern laddade ner det och spelade så jag kunde hoppa in i MP när spelet kommer i brevlådan


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Nicke, är det fränt att skryta om att du har laddat ner?

Medlem

Nicke9494: Det är en skam att ladda ner ett så underbart gjort spel... skäms gosse! fast du hade ju ifs redan köpt det så det spelar väl inte så stor roll ^^

Medlem

Jozo: Nej, har jag sagt det? Skrev det mest därför att jag visste att någon som du skulle komma och tjata och gnälla över allt. Väx up! Och eftersom att jag redan har förhandsbokat spelet sedan långt tillbaka så gör det nog inte så mycket.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

sgt_lol: Håller verkligen med dig det är ett fantastiskt bra spel! Jag önskar er alla många timmars glädje med detta spel För det är det värt.


signatur

One shot One kill [OSOK]

m0s
Medlem

pinsamt att det är krysslåde verren du har

1
Skriv svar