TV-Spel hatar mig :(

Inaktiv
TV-Spel hatar mig :(

Killzone 2
Boroderlands
SOCOM: Confrontation
MotorStorm
Alone in The Dark
The Bourne: Conspiracy
Dark Sector
LittleBigPlanet
Metal Gear Solid 4: Gof The Patroits
EndWar
Dragon Age: Origins
Need For Speed: Undercover
Modern Warfare 2
Call of Duty 4: Modern Warfare
Call of Duty: World at War
Resistance 2
Resistance: Fall of Man

Där är alla min PS3-spel.

Gissa hur många av dem spelen jag har klarat av?
Jo, fyra st. FYRA (4) st!!!!!!!

Det är fan galet, helt åt helvete. Vad fan är jag för en gamer som inte klarar av sina spel?

Mestadels bror det på att spelen kanske är för orimligt svåra, CoD på Veteran (för troféernas skull)

Men av ingen anledning så blir spel för jävla svåra. Undercover. Jag kan inte komma vidare i spelet utan att uppgradera min bil. Men det går inte. För lite pengar, inte råd till nya uppgraderingar eller inga nya uppgraderingar upplåsta!
Resistance: Fall of Man är löjligt äckligt homosexuellt fuckin' hor-svårt på svåraste. Det går inte att minska svårighetsgraden och börja om på stället man spelar på.

Alone in The Dark har troligtvis den sämsta kontrollen genom tiderna. Fyfan vad gay kontrollen är. Den gör mig förbannad och äcklad. En bra anledning för mig till att låta skiten stå. Men spelet innehåller enkla troféer. Kanske lirar sedan.

Dragon Age har jag fastnat på ett jävla ställe. Miljoner dörrar, miljoner portar. Vilket fan ska jag ta? Har letat i 2-3 timmar idag med lite framsteg.

EndWar: ska erövra 5/6 baser. Inte så jävla lätt när det regnar airstrikes på mig och mina helicoptrar suger en luffares k*k under matchen.

SOCOM: Endast online, svåra så in i helvete-troféer på köpet för 100 kr. Du spelar på kartor som är större än Ryssland och när du väl hittar någon så är det någon som campat i ca 45 min.

MotorStorm: Vad fan ska man säga? Din boost/nitrus som du använder hjälper i princip ingenting. Dina motståndare åker förbi dig när du gasat på som satan. Dem backar förbi dig, knuffar ut dig mot ett sandkorn som får ditt fordon att flyga i bitar som är mindre än själva sandkornet du träffade.

Killzone 2: Har jag klarat av. Men måste klara av spelet två gånger till för att få lite troféer. Men kan inte klara av uppdraget innan bossen på Elite. Helt sjukt svårt. Sedan att köra spelet på Casual utan att dö en ända gång. Lär bli svårt sedan. Har upptäckt en bugg med på spelet som dödade mig. Så måste börja om allt från den kartan.

Men som ni ser så jagar jag en del troféer. Jag har inte många fler än alla andra. Men mina spel i början hade inga troféer och jag tänkte inte på troféerna speciellt mycket då. Men nu är det andra bullar och dem bullarna skall värmas och ätas.

Men det går jämt så dåligt för mig på TV-spel. Ibland går det skit bra. För det mesta, åt helvete.
Fuck this. I sommar ska jag spela analen av mig och klara av åtminstone halva min spelsamling.

_Heyno

#blogg


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem
TV-Spel hatar mig :(

Så mycket ilska.

Men jag förstår dig. Det kan verkligen vara så fruktansvärt frustrerande. Själv är jag dock feg. Kör nästan aldrig på högsta svårighetsgraden. Det är inte den utmaningen jag söker. Jag vill hela tiden ta mig vidare, göra framsteg. När det blir toksvårt tröttnar jag och lägger av.

Medlem

Heavy Rain, Uncharted 1 & 2, mgs4, Bad Company 2, Kingdom Under Fire, Far Cry 2, Gothic 3, NWN 1 & 2, The Witcher, Batman: AA, Burnout Paradise, Dynasty Warrior 6, Fable 2, Forza 3, GTA 4, Halo 3, Naruto: Rise of a Ninja, Two Worlds, Demon's Souls, Okami. De spel jag har i huvudet att jag äger/köpt men inte klarat ut..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Fairfax: Det är mycket ilska ja. Mycket skyller jag på både mig själv och online-spelande. Innan jag kunde koppla upp mig till internet med mina konsoler klarade jag av mina spel oftast mellan 2-3 dagar.
Jag håller med dig med svårighetsgraden på spel. Jag vill med alltid ta mig vidare för att veta vad som ska hända. Men samtidigt vill jag ha lite utmaning, men det ska gå snabbt. Du kanske förstår. Blir arg på mig själv

KlosterKatten: Under sommaren så blir det att klara av mycket. Koppla bort dig från internet och lira singelplayer!


signatur

When It's Game Over. It Is.

1
Skriv svar