6 timmar och 5 minuter

Flakmonkey
6 timmar och 5 minuter

Så mycket tid har jag spenderat på gymet den här veckan och det är jag riktigt nöjd med. Mest handlar det om ren konditionsträning på löpband, motionscykel och crosstrainer, men eftersom jag köpte kort på Friskis och Svettis förra helgen så har det också blivit ett par gympapass också. Riktigt skoj måste jag säga även om man får spendera lite tid med att se vad instruktören gör vid vissa övningar, men det kommer man ju över bara man hänger i och går flera gånger. Får se om det blir lika mycket träning nästa vecka. Med tanke på att det är löningsvecka så är det kanske inte alltför troligt. Fyra pass måste jag i varje fall få in, där går min "smärttröskel" numera vilket är rätt sjukt om jag tänker på hur det var förut.

[ia=18709; large]
Mitt träningsschema för den gångna veckan från Funbeat - riktigt trevlig liten sajt faktiskt.

#blogg

6 timmar och 5 minuter

Tack för tipset, den sajten ska jag kolla in...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jäklar vad du tränar also. jag kör rätt mycket långsammare, men så bor jag inte när nåt bra gym ny heller. väntar på sommaren så jag kan komma ut på en riktig cykel igen.

Flakmonkey

Mjo jag kör på rätt bra nu... har insett att jag lika gärna kan träna istället för att bara ligga hemma och dega och inte göra någon nytta alls

Ser också fram emot våren/sommaren, men då ska man börja springa ute... ska bli så grymt skönt!

1
Skriv svar