Efftrear mot R:TW2

Medlem
Efftrear mot R:TW2

Ser i dagens och gårdagens spelnyheter/läckor att såväl <i>Fear 2</i> som <i>Empire: Total War</i> har uppföljare på gång, och det är samtidigt både väldigt goda nyheter och ingen som helst överraskning.

I det sistnämnda fallet har en av Creative Assemblys producenter indirekt bekräftat att de just nu jobbar på <i>Rome: Total War 2</i> (woohoo!), i det förstnämnda har någon läckt en scan av en spansk tidning som skriver om <i>Fear 3</i>. Eller som det av någon outgrundlig anledning officiellt heter, <i>F3AR</i>, eller <i>Efftreaärr</i> om man så vill. Ett namn fullt i klass med <i>Drivtrer</i> och <i>Thifyraf</i>. Och vem kan glömma filmer som Sesjuen? Förhoppningsvis blir <i>Fear 3</i> bättre än sitt namn - de båda föregångarna ligger högt på min lista över favoritshooters genom tiderna.

Och Creative Assembly, snälla, snälla, snälla inkludera en tightare kampanj i stil med den i <i>Napoleon</i>, givetvis med Julius Caesar i huvudrollen. Det kan bli episkt!

#blogg

Medlem
Efftrear mot R:TW2

Var Caesar inte med i form av tutorialen på Första Rome ( jag har längtat som satan efter att kunna kalla spelet för det)?

Men jag tycker inte att Kampanjerna i Napoleon direkt är höjdpunkten i Total Warserien. Tvärtom. Fast åandra är det väl inget som skadar att ha med något i den stilen, så länge mina otvättade Barbarer (för jag antar att det är så de kommer beskrivas) eller Romare, perser, greker eller vilka som faller mig i smaken och härja fritt i Europa i några hundra år.

Medlem

Jo Caesar var med i någon form. Men jag gillade den mer kondenserade upplevelsen i Napoleon, Empire kändes lite FÖR stort och öppet ibland...

1
Skriv svar