Demon's Souls

Medlem
Demon's Souls

Jag beställde det från Japan i torsdags, för 349 kronor inklusive frakt. Jag hoppas verkligen jag får hem det i veckan så att jag kan börja spela.. Efter att ha spelat färdigt Darksiders, God of War 1/2 samt 3 så är jag riktigt sugen på något längre samt svårare spel. Visst, vissa grejer var lite svårare i tidigare nämda spel, men inget var särskilt jättesvårt. Samtliga förutom Darksiders tog 9 timmar var att klara, Darksiders tog 13 timmar. Appropå Darksiders, scenen där man återförenas med Ruin är tamefan det grymmaste jag sett i spelväg på länge, jag tänkte: LÄGG AV; kommer jag få en häst! Och det fick jag

Synd att det spelet inte hade mer spelvärde efter att man klarat det, jag hittade bara 2 legendarys av 4 iofs men det känns inte som att de riktigt behövdes.

#blogg


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Demon's Souls

Kul att du gillade Darksiders, är så sugen på den.

Demon´s Souls tror jag du får slita med. Jag tyckte den var jobbig pga av så få checkpoints. Har inte spelat mer än en timme pga det, men den verkar ha potential.

Medlem

Japp, Darksiders skall du verkligen införskaffa Ett givet köp!

Okey jo jag har hört att Darksiders skall vara hopplöst, och det är lite det jag vill också så att inte spelen tar slut på en gång Hoppas det är inte är på tok för svårt nu bara


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

1
Skriv svar