Tack till två.

Medlem
Tack till två.

Tack till Wildthing som tipsade om play.com och tack till Bone för att ytterligare göra mig mer sugen på Darksiders.

M.a.o. jag har nu beställt ett ex. från play.com. Hoppas det kommer snabbt. :). Nu får jag bara se hur långt jag hinner på den brutala legenden innan jag sätter klorna i War. Jag är nämligen inte så förtjust i att ha ogenomspelade spel liggandes. En liten irriterande noja jag har. En annan irriterande noja är att jag alltför ofta spelar för att ha spelat. Det är inte bra. Jag vill spela för att det är roligt och avslappnande. Måste analyseras mer vid tillfälle, men nu ska barnen läggas.

#blogg

Medlem
Tack till två.

no probs, ska försöka komma igång och spela mitt ex. Har haft det sedan release men har inte ens öppnat det tack vare annat.


signatur

Videomupp

Medlem

Känner igen den där känslan av att ha spelen spelade, samt spela för att ha spelat. Därför har jag mer o mer börjat tanka ner Demon! Testade Darksiders demot och vart inte alls sugen! Tycker utvecklarna borde gå kurs i införsäljning ibland...

Min syn på Darksiders (vad jag såg i demot) är att det är Devil May Cry//God of War//Dantes Inferno med World of Warcraft i HD grafik.

DMC o GoW är bra spel, men den här blandningen var inte trevlig...

1
Skriv svar