HTC Legend!

Medlem
HTC Legend!

Nu har jag varit och skaffat mig en ny mobil! Jag bad dem ta hem den i fredags, och nu var det äntligen dags att hämta upp den. Själva beställningen skedde i samband med att min sambo köpte en HTC Tattoo. Hennes mobil är för all del trevlig, och passar henne alldeles perfekt, men Legend känns utan tvekan mer rätt för mig.

Nu återstår bara en otålig väntan på att batteriet ska laddas, innan jag kan börja leka med den... För kom igen, handen på hjärtat, sådana här saker är mer leksaker än verktyg man använder.

Det är som de säger, skillnaden mellan män och pojkar är priset på deras leksaker.

#blogg

Medlem
HTC Legend!

Kommer beställa HTC Desire när det är dags att förlänga mitt abb.
Du får skriva vad du tycker om Legend sen, hur snabb den är och hur den reagerar på kommandon. Kollade på SE X10 och den verkar grymt långsam och seg.

Medlem

Chrillemeter, jag kan varmt rekommendera Nokia N900, priset e högt men det är verkligen en liten dator! Största nackdelen är dock att den är väldigt svår att få tag i, jag hade dock turen att lägga vantarna på en i butik!

Medlem

Jag har en HTC idag och är nöjd med hur telefonen är. Vill ha en Android-lur och då blir det en HTC Desire.

Medlem

Kollade på N900 och den verkar intressant faktiskt. såg ut att vara riktigt snabb och behändig med sitt tangentbord.

Kan man ha hur många "skrivbord" som helst?

Medlem

Nu är den äntligen färdigladdad! Ska uppdatera bloggen framöver, med vad jag tycker och tänker och känner om den.

1
Skriv svar