Ehm.. inlägg 2???

Medlem
Ehm.. inlägg 2???

Ja, inte lika fyndigt idag kanske. Men jag ska be att få bjuda några härliga bilder återigen. Det var ju uppskattat igår i alla fall så jag tänkte göra ytterligare ett försök till att blidka er där ute

Det ni ska få se idag är hämtat från småland. Första bilden är en eftermiddagsbild då det var rejält molnigt ute. Jag var ute med kameran och hunden och tittade upp och såg solen skymta bakom det tunga molntäcket. Lite ball tänkte jag och klämde iväg några bilder. Väl hemma i Malmö igen så redigerade jag bilden ganska hårt i Photoshop. La på lite filter och dylikt för att få till en mörkare och lite läskigare känsla i den. Jag skulle gissa att den som bara tittar på bilden tror att det är månen man ser, men så är alltså inte fallet. Hoppas ni gillar den!

Nästa bild är också den från småländska skogarna, men för att inte skrämma upp er allt för mycket är det små söta blommor

Hoppas ni alla har en trevlig första april där ute! Jag har inte blivit lurad idag ... ÄNNU... men vem vet vilka djävulska hyss min sambo har lagt upp med där hemma? Sitter nämligen på jobbet nu och kommer göra större delen av kvällen.... tyck lite synd om mig va??

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Ehm.. inlägg 2???

Fina bilder!


signatur
Medlem

Tackar tackar! Kul att de uppskattas.

Medlem
Inaktiv

Vackert! Vad kör du med för utrustning?


signatur

Allah är stor men jag har större

1
Skriv svar