Helg yeah!

Medlem
Helg yeah!

Ja för mig var det helg redan igår kväll. Firade genom att sitta uppe länge och glo på dumburken. weeee! Jo jag tog ju en mellanöl också till mitt slösurfande, det var riktig fest må ni tro

Skönt med långhelg efter att ha jobbat hela påsken. Synd på vädret bara med tunga moln vilket gör fotograferandet lika intressant som att titta på när gräset växer.

Idag ska jag förbi en kollega och plocka upp båda Army of 2-spelen. Hans XBOX visade honom fingret här för ett par veckor sedan så Microsoft har "lånat" hem den ett tag. Han sitter i förtvivlan och gråter varje kväll nu eftersom jag inte vill bjuda in honom att spela. Han luktar illa.
Men jag tänkte att jag kan låna hans spel i alla fall så slipper han ju sitta där hemma och sukta efter dem. Snäll jag är va??

Har redan lirat igenom första AO2 med en polare, men det är länge sen nu så jag tror jag ska köra igenom båda två från början. Spännande! Min lediga helg kommer vigas åt blymanglande!
Har för övrigt ytterligare typ 7 misslyckade försök på Estate Takedown idag. En riktig glädjespark så här på morgonkvisten.

Nåväl, njut av en blomma istället från igår.

#blogg

Medlem
Helg yeah!

Tycker det verkar som om du har "Helg" ganska ofta

Medlem

Trevlig helg och riktigt underbara bilder!

Medlem

Haha.. ja jag är kanske mer ledig än vad det känns?! Själv tycker jag ju att jag jobbar ganska mycket, men allt är ju relativt. Ledig dag i veckan ibland är inte alls tokigt. Plus att jag håller en hel del utbildningar och det brukar lätta upp arbetsveckorna en aning.

Tack templar för kommentaren Kul att ni gillar bilderna!

1
Skriv svar