Hej PC Gamer-läsare!

Hej PC Gamer-läsare!

Hur mår ni jag mår sådär fakktist, men jag vet inte vad det e. Jag är hungrig också. Ni är bäst! En dag spelade jag Battlefield Bad Company 2 så fett myckä va haha. De e grymt men det är kasst med inga deddikerade servers, det dyker och så vet man inte vikken bana man spela men ändå kul. Bara att hoppa in liksom. Vad spelar ni då? Jag ska nog spela lite Defense Grid i helgen. Det är skojigt. Funderar på att wowa lite också, men hinner inte. har Dragon Age, Mass effect 2 och GTA fyra att spela igenom också. Fatta tiden det kommer ta haha jag kommer va klar i sommar! XoD

Idag glömmde jag mobben hemma. Det var dumt. Jag är hungrig också sa jag de ja det tror janog.

Varför får bara de sm betalar för premium Spotify i mobilen? Det suger. Jag ska nog köpa en HTC Desire tror jag. Bara idioter betalar massa pengar för en iphone igäntligen ju. Bara "ja e så cool jag har en iphone med itunes och har betalat flera tusebn extra" liksom XoP

SJUKT massa artikklar i nästa pc gamer! Xcom, Medal of honor, Black-ops Deus Exx 3, ett skithemligt spel (vi vet inte äns vad det är än - på riktigt!), Rage, Nev Vegas, Dead SPace 2.... OMG! Värt nummer, bara attt köpa direkt och sen kommer julinummret tror jag är 132 sidor!!!

Vad skani göra idag? Jag ska äta och jobba mest. Ha de. Ses på lan!

//Xtremez Gamer Nörd

#blogg


signatur
1
Skriv svar