New Beginning

Medlem
New Beginning

Hej

Här kommer en presentation om mig.

Kort sagt har jag skrivit bloggar tidigare på bfhq (blogspot kort tid), snackade med en kamrat om bloggarna och efter det bestämde jag mig för att testa skriva på fz där jag börjat läsa mer bloggar än vad jag tex gör på bfhq, känns som ett naturligt steg. dock skriver jag inte så ofta utan jag skriver om ämnen jag tänkt på ett tag och ev kommer jag skriva om gamla bloggar här. vi får se.

Det kommer inte handla om hardware speciellt eller alls. utan namnet är mer en spin på Toms hardware som många säkert känner till.

Det jag kommer skriva om är tankar kring spel, teknik och ett och annat politiskt inlägg. Som den visionär jag är så fascineras jag väldigt mycket om nytänkande och vad som kan skall i framtiden. jag kan lista många exempel här och nu men lär spara det materialet för framtid bloggar.
Nästa blog som jag planerar att skriva kommer handla om Brink förövrigt.

mer om mig
TruB kallas jag, gammal klan gamer, spelat i xGx (Xtreme Gaming Xperience, multigaming klan, bf2 där jag spelar var bland annat svenska mästere, mött kända dignitas, två finaler tror jag i cb invite cup, vi var oslagna i Up-North flera säsonger div1), och är för tillfället ordförande i organisationen som nu är vilande inför nästa spel.
Lirat med illuminators i bf2 senaste tiden och dom har gått över till bc2 många av dom, vilket är ok för mig, jag jobbar mest nu med mitt egna företag som designer (3d/2d) (adress: www.Redward.org).
Om jag går över och kör med dom bc2 beror mest på dice, om dom kan fixa klan stödet så jag är nöjd med det. annars lär jag inte köpa det. vill inte ha ett public spel som bara förstörs av idioter och fuskare. så mycket roligare att spela med likasinnade med ett högre mål än nästa frag eller rank. nog om det.

Spel jag kör nu är QuakeLive, SupCom Forge Alliance (i väntan på StarCraft2), Mass Effect1(då jag inte fått tummen ur innan)
QL - har bara så grymt gameplay, snabbt och Rocket Jump ftw.
Supcom - är för att stilla mitt strategi behov
Mass effect - som sagt, måste få tummen ur att köra det, ME2 har ju kommit nu med.

Jag har nån form av ordblindhet som bör nämnas så det blir alltid massa grammatiska fel ect ect. tack vara google så blir det lite mindre ialla fall. klaga kommer inte förändra den saken. och jag har läst igenom vad jag skrivit.

Tack och hej

#blogg

1
Skriv svar