Kollage från förr

Medlem
Kollage från förr

Idag tänkte jag bjuda på lite gamla fotografier. Har ingen riktig inspiration att ge mig ut med kameran idag när det för tusende morgonen på raken är grått tråkigt och blött ute. Vad är då bättre än att rota i gamla gömmor och plocka fram några guldkorn från tidigare år? Ingenting om du frågar mig.

Min sambo håller hundkurser idag vilket kommer innebära att jag med största sannolikhet klarar Army of Two 40th day för andra gången. Lite roligare nu vända nummer 2 eftersom man har mer pengar och kan köpa alla balla vapen och uppgraderingar. Dessutom har jag skjutit tigern och råkade också ha ihjäl den lilla grabben inne på sjukhuset. Nåväl... det ärju bara ett tv-spel!

Innan jag visar bilderna så tänkte jag berätta lite om igår kväll. Vi var ju (sambo och jag) på födelsedagskalas. Det var en himla trevlig tillställning med allt från gratis reklamtårta till äppeltobak i vattenpipa. En sak som vi gjorde som jag inte gjort på länge var att dricka ren vodka. Låter kanske äckligt!? men med riktigt bra och kall vodka är det faktiskt inte så dumt. En fin vodka, i det här fallet Smirnoff Copper Pot Still (inte helt vanlig) kan vara lika god som en bra Rom eller Whiskey att dricka rent. Har du åldern inne så tycker jag att du med omdöme ska prova. Det handlar inte om att shotta, absolut inte, utan du ska smutta på den.

Nåväl.. bilder var det ju.
Här kommer ett kollage med vad vi kan kalla "Flowers on Black" Enjoy!

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Kollage från förr

Är det bara jag, eller har du en liten blomfetisch?


signatur
Medlem

Vem bryr sig? Bilderna är lika bedårande vackra som alltid!

Medlem

Hahaha... helt rätt spiken! Blommor is the shit om du frågar mig

Vet inte varför det har blivit så. Min pappa fotograferade mycket natur men inte specifikt blommor. För min del har det nog vuxit fram. Blommor slutar aldrig att förvåna och förtrolla mig med sina former, färger och detaljer. Räkna med att få se fler blombilder framöver

Skägg.
10 Chambers
1
Skriv svar