Stacraft 2 Beta-nyckel-tävlingen är nu avgjord

Medlem
Stacraft 2 Beta-nyckel-tävlingen är nu avgjord

Eftersom det var väldigt svårt att utse en vinnare väljer jag fyra av de bästa motiveringarna och låter tärningen avgöra.

De fyra som jag kommer kasta om är:

1. Frgr: Jag och en barndomspolare lirade en del starcraft i våra yngre dagar och tycker att det var ett av de roligare strategispelen som fanns ute, och fortfarande är idag. Är därför sugen på starcraft2 men vore mycket trevligt att få prova på starcraft2 innan jag förhandsbokar spelet

2. Kexmannen: Det finns en man som har Chansen...
Det finns en man som har Kapaciteten...
Det finns en man som har Psyket...
Det finns en man som kan utmana Syd-Koreanerna i Starcraft, den mannen är jag... Och jag är personen som borde ha tillgång till betan

3. Birchoff: Vi lever i en Matrix-liknande värld. Miljardtals människor odlas som grönsaker och utnyttjas som en energikälla. Nyckeln för att komma ut härifrån? Starcraft 2 beta-nyckeln. Jag vill ut härifrån och du är den enda som kan hjälpa mig.

4. jacke910: jag bor i norrland och det är för varmt att vara ute och nåt ska man ju göra.

Deras nummer representerar numren på tärningen. Om jag slår 5 eller 6 kommer jag att slå tärningen igen.

*Går till mitt Risk-spel och plockar fram en röd tärning. Skakar den ordentligt. Och... kastar den på golvet... Den visar 3.*

Grattis Birchoff! Du har nu en SC2 Beta-nyckel i din inkorg!

Bättre lycka nästa gång till alla som deltog. Håll gärna utkik efter fler tävlingar på min blogg.

#blogg

Medlem
Stacraft 2 Beta-nyckel-tävlingen är nu avgjord

Visste inte du slog tärning. Vilken tur man har. Tack! Nu är jag überglad.

1
Skriv svar