Medlem
Texturer

Har nu samlat texturer nån vecka eller så. Har fått en ganska skön samling. Har kategoriserat dem i mappar för att enklare hitta dem då jag behöver någon. Vatten blev en, Levande heter en med typ träd och annat, Mark och golv fick en heta och slutligen väggar och platta. Jo rundade objekt fick jag döpa en till också där fokusplanet skiftar och bildar oskärpa osv.
Får se hur mycket det förvirrar, men jag hoppas att om jag har en idé för en bild så ska jag snabbt kunna leta i rätt mapp efter vad jag söker.

Blä,, idag ska jag jobba.. tredje kvällen på raken. Imorgon är det hot&våld-utbildning igen och det är ju roligt i alla fall.

Jag ska åka iväg till Stadium nu och köpa såna där manliga träningsverktyg som man tränar upp styrkan i händerna med. Tror det kan hjälpa till lite inför klättringen. Det jag kände mest var att jag tappade styrkan i händerna snabbt då jag blev trött och då är det ju svårt att hänga kvar på väggen Även underarmarna behöver få sig lite träning.

Jag ska inte bli långrandig idag, måste cykla iväg till Mobilia (köpcentrum i Malmö) innan jobbet.

Bjuder på en texturerad hundbild, ni har ju sett originalet i förra inlägget så det kanske kan vara kul att se hur det kan se ut på ett annorlunda vis.

#blogg

Texturer

Inga bilder syns tyvärr, testa "dropbox" där du kan lägga upp foton, gratis och enkelt...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Den blev nog lite för stor, ska fixa en annan variant.
Ska kolla in dropbox också tack för tipset

Medlem

Nu så, mindre variant som i alla fall jag ser på min skärm

Medlem

Jag också! Kul blogg, du tar riktigt grymma bilder. Själv försöker jag med min EOS 300d och en 18-50mm, men har inte skillsen... Jag blev iaf lite klokare på min kamera av din fotoskola, tack för det


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Tack så mycket Ellehbg. Kul att du hade nytta av fotoskolan Det kommer nog så småningom lite fortsättning på den. Måste samla på mig lite att skriva om först
Ut o öva med dig så ska du se att skillsen bara ökar och ökar, samtidigt som du har roligt. Jag har ju inte plåtat riktigt seriöst förrän för typ 5 år sedan så det behöver ju inte ta så lång tid innan du sitter med ett gäng bilder som verkligen är WOW!!

Good luck!

1
Skriv svar