RE: 3 ting om du!

Medlem
RE: 3 ting om du!

Boomer pekade ut bl.a. mig att fortsätta på hans bloggidé, så jag tänkte lista upp tre ting som jag kan relatera till. Dock tänkte jag, för min egen lathet, att ha temat intressen.

  • Det största intresset först då: Musik. Jag har varit aktiv musikant sedan jag fyllt 15 kan man säga. Det har även varit min studieinriktning sen jag gick i sjuan fram tills igår, då mina högskolestudier i musik- & ljudproduktion avslutades. Jag vill se mig som bred i själva utövandet av musik från ax till limpa, har koll på det mesta från låtidé till färdig produktion, och håller på med ett projekt där jag utövar alla dessa ting. Det jag är mest stolt över dock, är att jag känner många som har lyckats bättre än mig, och tänkte eventuellt dra en namedropping vid ett annat tillfälle. Har inte spelat live på rätt länge, tack vare studierna, men alla som sprang Göteborgsvarvet i år har nog sett mig. Mer om mina projekt laterz.

  • Historia. Har väl inte så mycket att säga om det, mer än att jag samlar på mig alla kunskap om andra världskriget jag kan, i en blandning av fascination och fasa.

  • Givetvis är ett av mina större intressen spel, annars hade jag inte varit här? Började med NES som så många andra, och sitter idag med en någorlunda bra utrustad dator. Om ni kikar i min spellista får ni en uppfattning av vad jag gillar och äger, men jag är alltid ett stort fan av Miyamoto, speciellt hans Zelda-serie. Annars så äger jag nästan alla Valves alster, och har spelat de alla väldigt flitigt under åren. Har alltid favoriserat FPS-genren, då jag spelat enormt mycket CS, men just nu har jag fastnat för ett MMORPG i Tolkiens anda, Lord of the Rings Online. Ser dock fram emot Brink som antagligen kommer att locka mig tillbaks till FPS igen.

Mina tre taggar blir @d-aniel, @manuelek och @walter_iego.

#blogg

1
Skriv svar