Fortsatt ansvar men lek på lördag

Medlem
Fortsatt ansvar men lek på lördag

Kryptisk titel... jomenvisst.

Förklaringen kommer här: Jag ska hela denna veckan ha tjänsten som tillförordnad avdelningsföreståndare Det känns väldigt roligt och jag har nu hyrt in personal som ska ta min plats på golvet. Det innebär att jag kan koncentrera helt på mina nya sysslor och det blir trevligt!

På lördag har jag dessutom tagit ledigt så att jag kan spela första airsoftspelet på typ 4 månader! Det blir JÄÄÄKLIGT kul Testa bössan på riktigt efter servicen och uppgraderingen!
Hoppas bara vädret blir vettigt för det är inte så roligt att kuta omkring pissblöt en hel dag i skogen. Även om jag kommer känna euforisk glädje i mig hela tiden bara för att vara ute o panga

Igår såg ni ju på bilderna att vädret var värsta sommardagen... så vad händer då i morse när jag ska cykla iväg till jobbet... jo det pissar fullkomligt ner och har så gjort hela dagen. Inte så ruskigt inspirerande. Efter jobbet tog jag ändå en lång promenad med vovven och hade såklart kameran med mig. Det började lätta så smått med regn och det är perfekt foto-väder kameran åkte fram mot slutet av promenaden och jag lyckades fånga de här små vackra blommorna med färska regndroppar på sig:

Lite senare på promenaden så gick jag förbi något som kan vara lite av ett favvoställe att plåta på. Jag har hittat många trevliga blommor och blad att plåta inom en radie av typ 10x10meter där..
Dessa gröna blad, även dem med regndroppar, stod och svajade lite lojt i vinden. Jag tyckte formen gjorde sig lämplig för att centrera bilden precis och resultatet blev ganska ball om jag får säga det själv:

Vem vet, kanske regnade det på er också och kanske hittade ni ännu vackrare motiv? Hoppas i alla fall att ni har haft en fantastisk dag.

// Manuel

#blogg

Fortsatt ansvar men lek på lördag

Ska en föreståndare verkligen springa omkring i skogen och skjuta färg på ekorrar


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Haha... attans! Men jodå, det får vi

1
Skriv svar