Windows 7 och för liten burk.....

Medlem
Windows 7 och för liten burk.....

Nu har man fastnat med skägget i brevlådan...

Beställde som sagt ett nytt grafik-kort i helgen. Var och hämtade ut det idag och skyndade mig hem för att öppna det.

Insåg snabbt att dess storlek skulle skapa problem...får knappt plats med mitt nuvarande kort.
Dyrt blev genast dyrare då jag lär skaffa en ny burk.

Efter mycket suckande funderande och tänkande insåg jag genast att ett nytt problem uppstått.
Kortet kräver Windows 7.... eller så står det iallafall på lådan. detta innebär YTTERLIGARE kostnader om man inte "hittar" en version....tror en polare hade en skiva liggandes dock.

Idag kör jag med windows XP och känner inte till windows 7 allt för bra. Är det kompitabelt med dom flesta spel? Några buggar? tar det stor plats?

Ska iallafall sätta mig och rensa min dator ikväll då jag har en Sjujädrans massa skräp. Sedan återsåtr och se hur jag ska gå till väga... några tips?

#blogg

Medlem
Windows 7 och för liten burk.....

Det är kompatibelt med Windows XP också.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Var väldigt skeptisk innan jag bytte, men efter att ha prövat Win 7 har jag inte haft några problem med spel, program. Fungerar klockrent, Vista dock är en annan historia.

Medlem

jaha aja vad skönt då slipper jag kanske byta operativsystem då

Win7 har fungerat klockrent för mig i både spel / design och att baka bröd med...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar