Alpha Protocol - med rätt att skita

Medlem
Alpha Protocol - med rätt att skita

Tagit mig igenom första uppdraget (uppdragen) i mellanöstern och nu fått möjlighet att bosätta mig på tre andra områden i världen.
Valde Asien.
Efter att ha spenderat en halv minut att undersöka det första rummet i min nya lägenhet så fortsätter jag in till badrummet.
Det första som slår mig är att badrummet är nästan lika stort som det första rummet. Lägenheten består alltså av ett rum med kokvrå, och ett badrum nästan lika stort som huvudrummet. (Påminner mig lite om en studentlägenhet jag hade i Västerås. Ett badrum för en kung kan jag säga).
Det andra som slår mig är att toaletten är några proportioner för stor. Min karaktär skulle kunna bada i den toaletten om han skulle vilja.
Jag gissar att toalettens storlek är för att det bott en före detta sumobrottare i lägenheten. Jag har alltid trott att sumobrottare har storlek XXL på sina bajskorvar jämfört med oss vanliga dödliga, och det ihop med deras gigantiska röv skulle lätt kunna ge dem rätten att skita i denna megatoa.

EDIT:
Efter någon dags spelande så har jag nu kommit fram till att spelets designer inte riktigt vetat vad fasen han sysslade med
Det är inte bara toaletten eller badrummet som är några skalor för stort, det är även på andra ställen på kartorna som man upptäcker att "världen är lite större" :/
Nåja,, spelet är okay och jag hoppas på en bättre uppföljare.

#blogg

1
Skriv svar