2 dagar kvar av livet

Medlem
2 dagar kvar av livet

På torsdag smäller det alltså. Fylla 30, livet börjar gå utför, kroppen kommer sakta förtvina, minnet som redan är dåligt blir sämre, vännerna börjar dö av.

Nej riktigt så illa är det nog inte. Men visst är det en milstolpe i livet att passera. Många vuxenpoäng att samla på sig. Erfarenhet att vinna.

Jag jobbar i morgon och sen är jag ledig resten av midsommarhelgen. Kommer spendera den i Småland med min mor och familjen. Min FZ-bror hotar med att komma hem från Götet och vi får väl se hur det blir med den saken han brukar klaga så mycket på internethastigheten så jag vet inte om han vågar.

Mina andra bröder som fortfarande känner sig unga och pigga ska såklart fira midsommar hemifrån. Det är inte så jäkla ballt att fira med morsan när man är 18 o 20.

Det har varit ont om plåtande sista dagarna men igår kväll blev det desto mer pangande. En fotokompis har trillat dit på airsoft och köpte sig en G36. Jag cyklade över med min bössa och vi tog några öl, kollade fotboll och sköt lite gevär. Han har också en jävligt nice luftpistol som vi också provade, där kan vi ju snacka om precision! Jösses

Fotbolls-VM håller ju inte direkt världsklass så jag måste erkänna att vi sköt nog mer än vi kolla fotboll.

Om jag inte hinner skriva nåt mer innan midsommar så får ni alla ha en riktigt trevlig en. GLAD MIDSOMMAR! Vi ses på andra sidan

// Manuel

#blogg

1
Skriv svar