Presentationen...

Medlem
Presentationen...

...på sin blogg har jag märkt är rätt lika hos många användare.
Det var rätt kul att se faktiskt.
Många verkar skriva att ens blogg ska handla om tankar som rör sig i dens huvud.
Men det är väl det en blogg gör?
Så jag ändrade på min text till något annat.
Jag är ju en sådan typ som "inte vill vara som alla andra"

Likaså med vad bloggens namn skulle vara.
Jamen tex; *namn*'s hallucinationer och *namn*'s skitsnack. Bra bloggnamn som redan var upptagna.
Fick sitta säkert en hel timme och luska på vad mitt blogg namn skulle vara, med lite slösurfande emellanåt

Skriver detta i brist på annat just nu. Är rätt seg.
Undrar hur det kommer sig att Super Mario Bros Wii ska vara så jobbigt när man är fler spelare?
Jo, för att det fryser till så fort den andra dör. Man är mitt uppe i ett precisions hopp, den andra råkar dö så att hela bilden fryser till i någon millisekund. Och där dog jag också.
Det är väl det enda trista med det spelet.

Kunde dom inte få till det? Hade dom inte tiden att fixa det?
Jag hade personligen valt att få vänta lite längre på ett -bra spel- än ett -bra spel med buggar- som kom ut i tid.
Jag vet, man kan alltid förbättra ett spel så någon gång måste dom släppa iväg dom. Men när vissa saker är rätt tydliga, då kunde man kanske göra något åt det?.... Om det inte är något annat som spelar in här?
Ibland hade jag velat vara en sådan som vet hur allt fungerar.

Kanske jag kvälls hallucinerar? Kanske ska jag sluta att fundera? Kommer ändå ingen vart.

Ibland är det rätt skönt att få spela enkla färgglada spel.
Ibland vill man bara springa runt och skjuta hej vilt. Hm, blev sugen på att spela lite Q3A nu...

Take care now, byebye then!

#blogg


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Skägg.
10 Chambers
Presentationen...

Släktfejd i Quakelive?


signatur
Medlem

bwaha... javisst!..
men det funkar inte så bra..
det hackar för mycket....
vet inte vad det beror på


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

1
Skriv svar