Midsommarfrosseri

Flakmonkey
Midsommarfrosseri

Det har ju varit midsommarhelg och där hör det ju till att äta och dricka gott, men jag känner att det nog blev lite väl mycket för min del. Inte för att jag tror inte tror att det är någon fara för mig på något vis, jag tycker ju att jag tränar så pass mycket så att jag ska kunna ha en onyttig helg, men det känns mest bara onödigt. Som nu när jag drog hem från Juha efter att ha sett på fotbolls-VM (domarskandal!!) och lirat lite #Little Big Planet, då svängde jag ju förbi Ica och köpte lite cola zero och godis. Varför gjorde jag nu det? Ja läsken är ju förstås god men jag hade egentligen hellre ätit mat istället för godis - det är ju faktiskt godare. Så onödigt helt enkelt och det är det som stör mig, inte det onyttiga i sig.

Men men, det är väl ingenting annat att göra än att bita i det sura äpplet, inse att man är korkad ibland och ta nya tag nästa veckan.

#blogg

Medlem
Midsommarfrosseri

Alkohol får en att göra dumma saker... även dagen efter... och dagen efter det...

Trots det så var jag någorlunda nyttig! Blodpudding, morötter och lingonsylt med ett stort glas apelsinjuice slank ner som middag!

1
Skriv svar