Flakmonkey
30

Det är mycket med 30 just nu. Den 14 juli fyller jag 30 vilket är en av anledningarna till att det vankas fest i föräldrahemmet nästa helg. Redan idag är det dock en kompis som fyller år och av en händelse bor hennes syster granne med mig så nu har jag blivit bjuden på födelsedagskalas och från mitt fönster ser det ut att bli riktigt trevligt. De har fixat två st partytält som står på innergården med dukade bord och grejer så ja det blir nog en himla mysig kväll. Börjar dock ana lite oråd inför hur jag kommer må imorgon på jobbet, men det är en helt annan fråga som jag inte ska oroa mig för nu

[ia=21726; large]

Vet inte heller om det är tänkt att man ska köpa någon present men det har iaf jag gjort och eftersom jag vill leva upp till mitt rykte som gamer så har det faktiskt blivit ett TV-spel. Jag har dock gått emot de flesta fibrerna i min kropp och köpt ett Wii-spel och inte vilket sådant som helst utan #Just Dance som ju slagit försäljningsrekord i England där det legat på topplistorna i ett gäng veckor nu. Har faktiskt inte prövat det själv, men hon har Wii och gillar musik och dans så jag tyckte att det var en rätt bra kombination. Men men, nu måste jag bege mig till Coop och köpa lite inslagningspapper om de nu har det, annars får jag väl slå in det i gamla tidningar eller någe.

Just ja om någon nu trodde något annat så har jag senarelagt det här inlägget så att hon inte kan läsa det innan hon får presenten. Nu tror jag iofs inte att hon läser den här bloggen, men det är bättre att ta det säkra före det osäkra i det här läget känner jag ^^

#blogg

Medlem
30

Hört att det där Just Dance ska vara riktigt festligt - av just tjekompisar som gillar musik och dans. Tror du är fantastiskt rätt ute. Morgondagen är ett problem du tacklar då, njut av kvällen och ta för dig för i helvete


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Haha, jag behöver bara se den bilden för att inse hur tragiskt livet måste vara när man bor i stan. Tacka vet jag landet där man kan vara utomhus utan att knö in X antal pers på den lilla gräsyta som finns tillgänglig.

1
Skriv svar