Biten av Battlefield

Skägg.
10 Chambers
Biten av Battlefield

Så länge #Battlefield: Bad Company 2-skivan befann sig på tryckt avstånd, ett par mil eller så, gick det bra. Jag spelade inte och tyckte att sömn > kriga men när skivan var tillbaka i Casa Sundelius efter min och @xplejjn Gamathon 2K10 har jag halkat in på slagfältet lite mer frekvent än vad som är nyttigt. Jag har till och med börjat spela som sniper, vilket kan tyckas vara lite märkligt. Att sätta det där perfekta skallskottet från andra sidan banan är dock jävligt beroendeframkallande. Efter ett par nivåer får man ju också lite vettig utrustning, med 12x zoom är livet lite roligare. När jag tröttnar på att häcka i en buske drar jag dock fram G3:an och härjar på fronten med mina mortars.

#blogg


signatur
Medlem
Biten av Battlefield

Ehm... man behöver väl inte skivan i för att spela så vad gör det om den råkar befinna sig långt borta? Jo jag håller med om att det är ganska kul att spela som sniper, fast sen är det en annan sak att jag aldrig faktiskt snipar folk som sniper... men likväl. Plocka flaggan!

Skägg.
10 Chambers

Om man spelar på konsol krävs det tyvärr. Skulle gärna se någon digital signatur eller något istället, det är ju ändå installerat på hårddisken. Jag är inte så kräsen när det gäller skjutandet, blir ofta lite av varje.


signatur
Medlem

bc2, dice och public spel. stannar i quakelive där det finns lite motstånd.
fixa klanstöd så kan jag tänka mig köpa erat spel så man får möta annat en randoms som inte var fram och bak på bössan är och sen whinar att dom blir ägda...
japp jag är bitter.

Inaktiv

OMG han är en wookie, fort fram med plankorna och slå!


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

1
Skriv svar