Get Away Rock dag 2

Medlem
Get Away Rock dag 2

Badabim badabom dag 2.
10:00 Whiskeyfrukost, eller polaren drack och jag åt mackor. Lite dålig på att dricka sprit så tidigt.
12:00 Corroded öppnade och var riktigt bra! Synd att det inte var så mycket folk bara.
13:07 Kinabuffé följt av öl och whiskey hemma. VM i standup på youtube och sedan lite Family guy. Kan tipsa om Glen Wool, riktigt rolig och skön snubbe!
16:03 Trillar in och ser lite av Jorn, mjeah inte min kopp thé.
16:15 Degradead, de spelar i gasklockan och det är hyfsat med folk. Bra drag!
16:47 Ölpaus!
17:00 Overkill, hårt och snabbt!
17:40 Ölpaus!
18:00 Langos!
18:15 Raised Fist, nu har det kommit ganska mycket folk och det blir ett jävla drag. Tight spelning och skön stämning!
19:00 Mera öl!
19:30 Mustasch och ännu mer folk. Bra spelning och publiken är i gång, härligt att lite äldre låtar fick vara med!
20:45 DevilDriver, stod längst bak och smålyssnade lite i väntan på...
21:15 Sparzanza! Grym spelning i gasklockan, kunde dock ha varit lite mer folk och bättre röj!
22:15 Motörhead. Fy fan va högt de spelade! ASMYCKET folk och ett hav av armar. Det gick knappt att höra Lemmy och jag kände bara igen tre låtar. Mickey Dee var grym bakom trummorna och spexade lite extra för oss svenskar. Bra show!
23:30 Småfrusen, myggbiten och trött. Väntar på Meshuggah.
24:00 Meshuggah, vi ser två låtar och går sedan och köper munkar. 3 munkar senare sitter jag på cykeln hem och huttrar.

Sammanfattningsvis så blev det en riktigt bra dag och det kändes som om vi prickade rätt band att se, vilket alltid är kul!

#blogg


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Get Away Rock dag 2

Bara två Meshuggah-låtar? Äsch

1
Skriv svar