Medlem
AC = :)

Så äntligen fick vi en AC-maskin till jobbet. En fet och fläskig en som tyvärr låter som ett mindre tröskverk, men kallt blir det!
Jag hoppas att vi kan ha den kvar och att vi hittar nån lämplig plats för den, för som det är nu står den mitt i fönstret uppe på ett skrivbord.. högst olämpligt och högst temporärt.

Men jag är glad så länge inte termometern står på 29 grader! Jisses... vi har svettast floder här inne på kontoret. Iofs ska man inte klaga, jag läste på Facebook om nån kille som hade 45,5 på kontoret och att två personer hade svimmat och få åka ambulans till sjukhuset. Det är ju helt galet, jag hade inte ens gått till jobbet en sån dag.

Vad som dock var skönt idag var innan jobbet. Lagom varmt och en liten lätt sommarskur som svalkade skönt när jag var ute med vovven.

Jag hoppas att det fina vädret håller i sig, för nästa vecka åker jag till Stockholm på lite semester. Super-awesome!
Helgen då vi kommer hem ska det plåtas bröllop och det ser jag också fram mot. Sen är det inte många veckor kvar till mitt eget... tiden går snabbt nu.

Näää.. nu får jag avsluta.. det är för varmt för att skriva.. än så länge har AC'n bara sänkt tempen till 27,9

// Manuel

#blogg

1
Skriv svar