Untitled shit

Medlem
Untitled shit

Lite snabba klick runt på IMDb och hamnade på dagens födelsedagsbarn Kristen Bell, 30. Hon ska medverka i ett projekt som bara kallades "Untitled Comedy" och väl där såg jag för det första att Elizabeth Banks är en av producenterna och att rolllistan är ganska...lång?
Emma Stone
Naomi Watts
Kristen Bell
Gerard Butler
Chloe Moretz
Anna Faris
Hugh Jackman
Kate Winslet
Elizabeth Banks
Kate Bosworth
Richard Gere
Liev Schreiber
Seann William Scott
Uma Thurman
Justin Long
Christopher Mintz-Plasse
Leslie Bibb
Patrick Warburton
Jimmy Bennett
Kieran Culkin
Tony Shalhoub
Johnny Knoxville
...mfl...

Tydligen är det flera kortare segment som filmen består av. Man har blandat in diverse seriehjältar i dom olika storys som filmen är uppbyggd av, tex heter ett segment "Robin´s big speed date"...
Filmen ska tydligen ha en budget på ca 20 000 000$ vilket nog innebär att många av dom stora namnen tycker att detta är ett lite udda projekt och kan därför ha sänkt sina löner.
Karaktärer från båda Batman och Superman finns uppräknade och kan man hoppas på att Jackman och Schrieber står för X-men delen?

Men nu är det off to Jula för att köpa ett billigt lås till cykeln som jag måste använda imorgon. Bilen ska in å fixas till efter inbrottet jag hade på Nationaldagen...pundarjävel... så jag måste helt enkelt trampa till jobbet. Inte nog med det, på tisdag ska bilskrället underkännas i besiktning också...kan inte någon halvsmart jävel klona fram Montgomery Scott så vi slipper bilsamhället...

#blogg

Medlem
Titel

"Tydligen är det flera kortare segment som filmen består av. Man har blandat in diverse seriehjältar i dom olika storys som filmen är uppbyggd av"

Typ som Epic Movie då eller? Den bestod ju av scener från massor med andra filmer och serier.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar