Valhalla Rising

Skägg.
10 Chambers
Valhalla Rising

God of War med nordisk touch och enögd Mads Mikkelsen, paketerat i stilistik skitighet. Jag tror vi har en vinnare här.

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WcFOSfaCNec&amp;hl=sv_SE&amp;fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/WcFOSfaCNec&amp;hl=sv_SE&amp;fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

#blogg


signatur
Medlem
Valhalla Rising

Seriöst en av de sämsta filmerna jag någonsin sett! De säger typ 5 ord var 10:e minut genom hela filmen! Nej, jag uppskattade den inte!

Medlem

Bara att hålla med.. Den verkade tuff.. men tyvärr.

Medlem

Om man tyckte Bronson var för arthousig så kommer man verkligen inte uppskatta den här. Bronson var grym. Den här? Njaeee. Det animerade blodet kändes också väldigt animerat.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Det här är verkligen ingen God Of War film, men bra är den, lite speciell.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Inget att se här. Move along.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Flummig och Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg film.
Mikkelsen e stabil, men han har inte en enda replik (hans karaktär är stum).

Dom har lite skumma saker för sig med färgfilter också, dom har lagt på filter på hela bilden som gör omgivningarna grådassiga och trista men dom har inte samma styrka på filtret över ansiktena på gubbarna vilket gör att deras ansikten "lyser" i mörka scener. ser bara skumt ut


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag tycker den var OK, så länge man inte förväntar sig en hack n slash vikingfilm. Lite symbolik och sådär.

Medlem

"Konstfilm" är vad jag skulle kalla den, tyckte personligen att den var otroligt tråkig. Så förväntar ni er en episk vikingarulle med rent underhållningsvåld, look elsewere.

1
Skriv svar