Medlem
Engage!

Det har släppts ett par nya bilder från filmen Thor, jag gillar väl kanske inte riktigt designen på det hela, känns lite StarGate inspirerat med mytologi och hitech. Nu är väl kanske serietidningen också i den stilen vad vet jag.
Intresserad är jag ändå, det har ju med nordisk mytologi att göra och då är väl allt bra?
Lär nog ändå få lov att sänka mina förhoppningar rejält och se det som en ren actionfilm och inget som har med vår stolta historia att göra...

Och i vår börjar inspelningen av den nya Star Trek-filmen, men det är hela två år till release!
Fuck sake!

Ehh, Sam Raimi gav upp Spiderman för...wait for it....Wyatt Earp in Space!
Eller ja, den heter "Earp: Saints for Sinners", baserad på Matt Cirulnick och David Manpearls serier. Skaparna är även involverade i filmen med bland annat manus.
Sam Raimi har ju gjort western tidigare, The Quick and the Dead med Sharon Stone, Lance Henriksen, Leonardo DiCaprio, Gene Hackman och Russell Crowe. Filmen utspelas inte heller i Tombstone utan i Las Vegas i en lite mörk framtid...Judge Earp...?

#blogg

Titel

Gillar inte Thors setdesign heller, undrar vad som rör sig i deras små huvuden. Raimi skulle ju göra WoW tidigare, verkar som om det har lagts på hyllan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser plastigt ut.. Och varför alltid dessa tröttsamma capes?
Inte rikigt hur jag har fått för mig att Tor och Oden skulle se ut.
Det känns som att hollywood antar att alla hedniska gudar ser ut som zeus och co.

1
Skriv svar