Medlem
Stekken?

<i>Street Fighter X Tekken</i> är ett spel som gör mig mer upphetsad än brukligt över fightingspel. Jag är inte världens största fan av genren, men hade faktiskt oanständigt kul med <i>Street Fighter IV</i>, och kan väl till nöds spela lite <i>Tekken</i> om någon bryter upp min arm på ryggen (då har jag ju något att skylla på när jag förlorar också!). Därför tror jag att det här kan bli riktigt bra. Dessutom utlovas ännu en hybrid, <i>Tekken X Street Fighter</i>, d v s samma sak fast tvärt om - <i>Tekken</i> med <i>Street Fighter</i>-karaktärer. Jag vet att Alfred Holmgren i detta ögonblick blickar ut över Teh Internets med stolta glädjetårar i ögonvrån.

Men kan inte någon göra ett <i>Soul Calibur x Street Fighter</i>, fast med <i>Street Fighter</i>-grafik och det spelets tighta kontroller, men med karaktärsskapandet och vapnen från <i>Soul Calibur 4</i>?

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Stekken?

Lät som kollektiv utlösning i visningsrummet


signatur
Medlem

Antagligen, själv är man ju lite mer cynisk vid det här laget... Men jag tror ändå att det här kan bli bra - det är ju 50% chans att åtminstone ett av dem blir det :).

1
Skriv svar