Tiden har gått, och jag hade glömt bort...

Inaktiv
Tiden har gått, och jag hade glömt bort...

... att jag uppenbarligen bloggat om mitt WoW-spelande. Läste nyss igenom mina inlägg och första spontana reaktionen var att radera hela skiten. Men jag lät bli, och bestämde mig för att det var väl lite skoj att ha kvar trots allt. Lite minnen och nostalgi sådär från mina "unga dagar som WoW-spelare".

Tänkte väl att jag lika gärna kan ta och uppdatera lite om de senaste 2-3 åren av fortsatt WoW-spelande. Tog och pansionerade alla mina karaktärer i november förra året. Raderade min lvl 70 horde shaman, lvl 70 human mage, lvl 80 draenei shaman, lvl 80 NE hunter, lvl 72 draenei warrior och min lilla 38 human warlock. Bestämde mig för att sluta spela...

Dock 3-4 månader var jag (naturligtvis) tillbaka. Paladin blev den nya klassen, och lvlade upp den som horde och transferade sedan över för att spela med gamla guildies som alliance. Tankade ICC10 och en del ICC25. Blev uttråkad... Gick ret och började halvaktivt raida ICC25 med guilden, åkte på semester, blev uttråkad... Lvlade en druid upp till 63, blev mer uttråkad... Väntar på expansionen...

Det finns lite för mycket brister i denna expansion som uppstått som jag hoppas kommer rätta till sig i Cataclysm. Så nu återstår bara väntan, och sökandet efter att spendera min fritid någon annan stans än i Azeroth och Northrend.

Dataspelsutveckling grafik/ljud - grafik är det i alla fall som väntar i höst på Högskolan i Skövde. Det ska bli riktigt spännande.

Återkommer kanske, eller kanske inte.

#blogg

1
Skriv svar