Funderingar vid kroppsbehåringsborttagningshyllan

Medlem
Funderingar vid kroppsbehåringsborttagningshyllan

Jag skulle köpa raklödder och en ny rakhyvel idag. Hyvel hittade jag en som verkade bra rätt snart. Men när jag stod där och skulle köpa lödder blev jag helt ställd, hjärnan låste sig. Det var en djungel, det var flaskor med något man skulle slabba på kinderna (till exempel) före rakning, under rakning och efter rakning, efter rakning betyder i det här fallet inte after shave. Det kanske är så att jag är en okunnig lantis, men jag kan bara inte förstå vad man ska ha med allt det där, för min del skulle jag inte tveka om jag hittade en traditionell rakkniv till bra pris. Det är inte så att jag aktivt letat efter sådanna, men ändå.

Folk har hållit efter sina hårutväxter i alla tider. Jag har extremt svårt att tro att alla dessa män kände hur de saknade Gillette Babyarse pre-shaving gel (eller vad skiten nu heter) att ha på kinderna för maximal mjukhet. Så varför ska jag behöva det? Nu löste det här problemet rätt bra ändå, lite halvdolt längst bort på hyllan stod Eldorados Raklödder. Inga komplicerade utläggningar, bara daska på och börja skrapa. Även om den inte var betydligt billigare än resten skulle jag ha köpt den ändå, av bara den anledningen.

#blogg

1
Skriv svar