The not-so-daily Show

Inaktiv
The not-so-daily Show

Jag har bestämt mig för att ge videbloggning en chans. På engelska, för att locka en större potentiell publik. Min nya serie, där intressanta nyheter och omvärldsfenomen kommer behandlas, har fått namnet The not-so-daily Show. Det kändes logiskt då den inte kommer uppdateras dagligen. Jag kommer fortfarande att publicera vanliga videos (håll utkik efter en musikvideo till en av 2006 års största hitar inom kort) när andan faller på, något som den förhoppningsvis kommer göra oftare nu när jag fixat ett riktigt redigeringsprogram och slipper Windows Movie Maker.

Jag kommer även att fortsätta göra vanliga textbloggar. Hur ofta är svårt att säga, men delar av sådant som jag tidigare skulle blogga om kommer det numera istället att vloggas om.

Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker om mitt första avsnitt som kommer ut imorgon. Är det ren skit, eller är det något man faktiskt skulle kunna följa? All konstruktiv kritik är av godo.

Tills den riktiga premiären imorgon kan ni hålla till godo med en liten teaser (som väl egentligen är mer en upprepning av vad jag precis skrivit. Jaja, strunt samma). Verkar som att den kan ta ett tag att ladda, men ha tålamod så kommer den.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar