Svårt val!

Medlem
Svårt val!

Jag sitter här och sliter i mitt hår över vilken version av Mafia II jag ska boka. Ska man boka Mafia 2 - Collector's Edition och få med en CD med soundtrack, artbook och lite annat gott, eller Mafia 2 - Nordic Bonus Edition. Det känns som att den nordiska specialversionen är mer prisvärd med tanke på innehållet, men samtidigt så skulle jag gärna vilja ha det snygga plåtfodralet som kommer i CE.

I vilket fall som helst så är det klart att jag ska skaffa det till Ps3. Dels för att jag tycker bättre om att lira solospel liggandes i soffan, och dels för att man får med extra spelinnehåll som är exklusivt till PS3.

Det ska bli underbart att få testa på demot snart och se om tjeckerna har lyckas göra ett minst lika bra spel som ettan.

#blogg

Medlem
Svårt val!

Skulle välja den med soundtrack i alla väder. Men thats me.
Såg nu att både innehöll soundtrack. Den första verkar ju ha mer innehåll. Gällande dlc o annat.

Medlem

Jag vet inte var du såg att båda innehöll soundtracket. Jag ser bara att CE-versionen har det.

Det som skiljer versionerna åt är att den ena har stålfodral, CD och artbook, medan den andra inte har det.

Medlem

Läste under features på både tydligen... Där stod det soundtrack på båda men det syftades nog bara på musik i spelet, inget annat. Jag måste vara trött idag. Jag hade iaf skaffat den med soundtrack, iaf om det är i närheten som så bra det var i Mafia 1.

1
Skriv svar