Medlem
6 dagar

Ja jag vet.. ni tänker säkert... ska killen räkna ner varenda jäkla dag till bröllopet?? För då hoppas jag att ha skojar!
Men icke.. det kommer bli nedräkning och för den som inte orkar läsa får ni helt enkelt hoppa över min blogg de närmsta dagarna

Anyway.. bröllopshysteri var inte något jag trodde jag skulle drabbas av men det är ju nästan oundvikligt då det närmar sig. Idag morse var vi hos en kompis som också ska vara DJ på festen. Han ska hjälpa oss med lite mixning och annat samt se till att festmusiken rullar på hela natten lång tills de slänger ut oss. Det blir ett bra PA-system lånat från JAM Malmö (Tack Kimmo) som säkert skulle kunna blåsa bort taket på stället om vi så önskar.
Naturligtvis ska vi dansa bröllopsvals och vi har ju övat lite lite... den kommer nog kännas som en evighet men vi har räknat på det att vi kommer bara dansa i ca 1 1/2 min. Fullt tillräckligt iofs om du frågar mig. Helst av allt hade jag velat dansa disko direkt så att man slapp visa upp sig, men så enkelt kommer jag inte undan

Jag har ju även ett annat bröllop att avsluta först, redigeringen ska tas upp efter några dagars intensivt arbetande på mitt "vanliga" jobb. Men levererans är fortfarande beräknat till slutet av veckan som kommer. Jag får sitta uppe nattetid i värsta fall.

Nu har vi löst bordsplaceringen också, vi hade lite funderingar kring vissa bord som inte kändes helt 100% men med några sena inhopp faktiskt så har vi löst det riktigt bra. Nu landar vi också på ett jämnt 70-tal vilket är max vad vi kan mäkta med.

ps. Imorgon firar jag med största sannolikhet 20 000 visningar på bloggen

#blogg

1
Skriv svar