Medlem
4 dagar

Phuuu... så mycket att göra och så lite tiiiiiid!

Vi ligger minst sagt efter med alla saker som måste fixas och det känns lite stressigt.
Idag har jag lämnat tillbaka vår toppenfina mercedez som vi lånat över sommaren. Jag har tvättat och torkat, dammsugit och putsat. Fin blev den
Det känns lite tomt att lämna bort den igen, vi har använt den mycket och har verkligen haft nytta och roligt med den. Bara en sån sak att spontanköra ner till Ribban för att gå med hunden och plåta är helt plötsligt borta, trist.

Efter bröllopet ska vi ju försöka spara ihop så vi kan köpa en egen bil nästa vår, jag hoppas verkligen att det funkar.

Idag ska vi äta middag hos toastmaster-paret och vi får möjlighet att prata igenom några sista detaljer inför bröllopet och middagen. Det känns bra även om vi skulle behöva sitta hemma och klippa-o-klistra hela kvällen. Det blir väl i natt istället .. phuu det är jobbigt med giftermål!

Här nere i Malmö skiner solen och det är rejält varmt idag, hoppas ni alla har fint väder och håll tummarna för att solen skiner på oss även på lördag

// Manuel

#blogg

1
Skriv svar