holy crap!

Medlem
holy crap!

Ja så kom den alltså... semestern!! Efterlängtade semester, älskade semester och välförtjänta semester!
Inte för att den är förskräckligt lång men oj så skönt det ska bli. I slutet av aug börjar jag jobba igen men innan dess hinner vi ju gifta oss (förresten, 2 dagar kvar nu) och åka till Grekland. Redan nu har vi fått in tillräckligt med pengar på bröllopskontot i form av gåvor så det räcker för vår tänkta bröllopsresa i december. Två härliga veckor i Thailand tror ni jag ser fram mot det eller?? Inte ett dugg
Mer om den resan när den närmar sig.

Idag är det vila/pyssel som står på schemat. Jag ska också försöka hinna med lite redigering så jag kan få iväg en CD med bilder till bröllopsparet förhoppningsvis i helgen eller senast i början av nästa vecka.
Det ska bli spännande att höra vad de tycker om bilderna. Ni har ju redan sett flera av dem, men bröllopsparet själva har bara fått ett smakprov på 3 st.

Just nu är jag på ett underbart humör Har precis storhandlat dasspapper och hushållspapper... skönt att slippa tänka på det på semestern... bara till å snyta sig hur mycket man vill. Lite coca-cola också för att inte hamna i några blodsockersvackor ikväll. Det är viktigt att vara på gott humör nu sista tiden innan bröllopet så att det blir roligt på lördag. Inge kul om man går omkring o känner sig smågrinig.

Nu ska jag ringa min pappa o se om han kommer eller inte på lördag, wish me luck!

// Manuel

#blogg

1
Skriv svar