Bröllopsdag

Medlem
Bröllopsdag

Ja då är det äntligen dags! Den stora dagen är kommen och jag har tid för att blogga
Den blivande fru Ek är hos frisören och jag har precis lämnat bort hunden till vänner. Min best-man sitter i en taxi på väg hit och ska sen hjälpa mig med påklädning och allmän tillfixning.

Klockan 13.30 ska vi träffa fotografen ute på Katrinetorp och sen plåtas vi i området under ca 1 timme. Efter det blir det lite väntan och gästerna börjar väl fylla på så smått framåt halv fyra, kvart i fyra.
Vigseln drar igång kl 16 och håller väl på ca 30 min, max. Några låtar som ska spelas/sjungas och sen vigseln på slutet. OM vädret inte är helt emot oss ska vi gå nerför en fin stentrappa på baksidan av huset och där möta gästerna i trädgården. Skulle vädret inte tycka så mycket om oss, vilket det inte gör för stunden, så kommer vi köra allt mingel inomhus. Det enda som får stryka på foten om vi inte kan vara utomhus är frågesporten som är tänkt att gå som en tipsrunda genom trädgården.

Efter det, middag i många timmar och tal såklart.

Fest in på småtimmarna och vi räknar med att slänga ut sista gästerna runt 03 i natt.

Nu ser jag min best-man här utanför, best att gå o möta honom

Ha en riktigt bra dag där ute, jag vet att jag kommer ha en av mina bästa dagar!

// Manuel

#blogg

Medlem
Bröllopsdag

Hoppas det blir en bra och minnesvärd dag oavsett väder.

Medlem

Vädret verkar ju inte vara så bra. I Helsingborg häller det ner. Hoppas det blir bra ändå. Antar det kommer en sammanfattning så småningom


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

1
Skriv svar