Ambassadör
League of Legends
Frizon

Nu har jag kommit hem från årets kristna festival, Frizon. En riktig toppen upplevelse även fast jag personligen inte tror på dessa teorier om gudar och saker.

Det började intressant när vi skulle ta tåget upp. Vi satt och kollade på youtube på min polares mobil på tågstationen i Jönköping. klockan visade 13,57 och tåget skulle gå 14,01
Så helt lugnt säger jag till polaren:
Eh det är kanske dags att gå nu
Han kollar lite nonchalant på sin vrist klocka och inser att den klockan vi tidigare hade gått efter gick 5 minuter för sakta. så lite panikslagna springer vi till tåget som stod och väntade snällt på perrongen.

Efter detta gick allt super. Riktigt bra uppträden och en grymt skön stämning gjorde att helgen blev toppen.

Även den långa fruktade hemfärden gick snabbt med tanke på diskussionen om religion som uppstod, väldigt intressant och tänkvärt. tjejerna vi bodde med hade bättre koll än vad jag var van vid så det blev väldigt invecklade frågor och svar

Så med för lite timmars sömn är det dags för John B. Lund att komma och hälsa på så jag kan återvända till ett mer stabilt tillstånd imorgon och början på min sista vecka hemma.

#blogg

1
Skriv svar