Inaktiv
BANZAI

.. skrek jag i Ventrilo och haglade 5 välplacerade granater i huvudet på en irriterande spion!
.. jag talar ofc. om Team Fortress 2, testade det för första gången igår. Spelet är sjukt roligt och om man som jag har spelat TFC tidigare i sina "gamerperioder" så kommer man älska TF2.
Varmt rekommenderat för TFC fans.

Jag och mina gamla klandudes spelade lite Modern Warfare 2 för någon dag sedan.. och efter ett jobb som pågick i 2 månader utan internet och välskapt dator så var man lite ringrostig.
Det första jag märker är att IW fortfarande inte har gjort något åt problemen med squads där dudes inte kan joina varandra pga. NAT konflikter, dom har inte gjort något åt det extremt dåliga "pick-a-new-host" systemet som har funktionskapacitet som en strålskadad sengångare och för det sista.. "Jeez" .. så måste jag be dom att sitta på något trubbigt för det ooooootrooooooooligt dryga scenariot som lyder:

"Hmm.. vad ska vi spela nu då?.. Jag tror jag väljer att köra Moshpit"

*Väntar på en lista med players*

(SPLADUNK) låter det och man är inslängd i ett pågående spel.

"Hm.. den här kartan visste inte jag att jag ville spela.. jaja"

(efter 20 minuter med hjärndöda teammates som skulle kunna ersättas av POD botar.. så bestämmer man sig för att leta ny server.. att förlora bonusen är värt det .. bara jag kommer ifrån dessa hjärndöda blockmongon)

*Väljer Moshpit*

(SPLAFLAFF) på väg in på samma map igen och hamnar med samma inavlade skämt till spelare.

I detta moment har vi fått ett rapeface och skriker "FUUUUUUUUUUUU!" medans vi stänger av spelet och svär åt IW net.

Nu har jag iallafall fått skriva av mig lite på IW net och deras jäkla produktionsteam.
Undrar vad som gick genom deras huvuden när dom kom på designflaw-kartan highrise .. eller perk'en Scrambler.. guess we will nevah nåwh'

Nu ska jag spela lite mw2 .. hoppas allt går väl

GE-ELL HÅ-EFF!

/Pixel out

#blogg


signatur

Prepare for unforseen consequences

1
Skriv svar