Mass Effect får multiplayer?

Robot
Inaktiv
Mass Effect får multiplayer?

Usch?


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Inaktiv

Blah dubbelpost pga sajten är knäpp för mig efter serverbytet! Fixxa!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Kan ju alltid hoppas på ett mmo i Mass Effect-världen Bara inte alla är spectres med biotic powers och feta shoulderpads. -_-

Men det är ett rikt universum, så ett mmo skulle fungera bra, tror jag.

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Blah dubbelpost pga sajten är knäpp för mig efter serverbytet! Fixxa!

Det är det radera-knappen är till för

Medlem

Bioware har länge sagt att de har tänkt att satsa stort på Mass Effect-franchise:en. Skulle inte förvåna mig om det dyker upp någon sorts online-shooter som utspelas i nämnda universum.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

I Mass Effect skulle det enda relevanta vara "squad"-baserad coop. Team eller annan sorts death match vet jag i nuläget inte varför man skulle lägga energi på till det universumet. Å andra sidan förstod jag inte varför man skulle lägga energi på att utveckla ett arkadigt time trial till densamma.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

De har en intressant värld för ett MMO men annars hade jag gärna sett coop (men fortfarande med bra story och berättande och inte bara pangande).

/ LordDaimos

Inaktiv
Skrivet av Wartex:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Blah dubbelpost pga sajten är knäpp för mig efter serverbytet! Fixxa!

Det är det radera-knappen är till för

Sajten har för mig blivit 28k modem seg sedan serverbytet. Bilder, sidor visas inte, osv. förut var den j*vlarimig snabb. Sidan kan inte visas osv, blir lejj nu! :/


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Ish
Medlem

Kan nog bli bra.. Jag kan se det lite som Borderlands spelmässigt . Skulle kunna tänka mig att installera det igen om det kom någon form av coop.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

MMO skulle va en kass idé, finns för många mmo's idag samt ett mmo skulle inte vara ett effektivt sätt att visa mer av ME-universumet. Hoppas istället på en sidostory med antingen coop lr ett story-implementerat multiplayer. tror de hade vart mest awesome.

Medlem

Nej, nej, nej inte så här stora förändringar inför trilogins avslut! Vik er inte för konsolsjukan Bioware, fortsätt med gudomligt bra spelupplevelser istället.

Medlem
Medlem

Neeeeeeeeeeej förstör inte spelet, PLEASE!!


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

Medlem

Bara Shepard-trilogyn blir utan multiplayer blir jag glad. Efter det så kanske jag kan se ett Mass Effect med multiplayer stöd. Fast då passar det nog bara med co-op av något slag.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Skulle inte Star Wars: The Old Republic kunna ses som ett Mass Effect MMO fast utan att vara Mass Effect då 'rå?

Två MMO's blir nog lite för mycket för BioWare att underhålla kontinuerligt.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Skulle kunna tänka mig ett väl genomfört First Contact War som FPS men om ME3 får multiplayer så kommer jag personligen att söka upp de ansvariga och rena dem från synd.

Medlem

Maximalt co-op, annars får de fanemig skämmas! Förstör inte ME!


signatur

- r4z0r -

Medlem

Neeeeeej !


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Deathmatch Shepard vs. Reaper?

Medlem

Nooooo, ingen värdelös multiplayer pls!

Medlem

Vi får väl se vart det barkar. Dom har ju en riktig gruva om dom skulle vilja göra ett MMO av det 5-10 år fram i tiden.

Medlem

Mass Effect MP? Blir det 20 pers som sitter och skickar prober mot en planet? Den som först samlar ihop 10.000 iridium vinner. :\


signatur

"This was not in the manual I did not read!"
The Book of N00b - Johan "BMBM" Kylander

Medlem

Jag gillar ME väldigt mycket, men tror inte att det skulle funka som multiplayer.
Fast jag skulle gärna se ett MMO i ME universumet

Skrivet av Figaro:

Mass Effect MP? Blir det 20 pers som sitter och skickar prober mot en planet? Den som först samlar ihop 10.000 iridium vinner. :\

Medlem
Skrivet av Tenchi:

Jag gillar ME väldigt mycket, men tror inte att det skulle funka som multiplayer.
Fast jag skulle gärna se ett MMO i ME universumet

Cancer, cancer, cancer, cancer, cancer.

Inget jäkla MMO, om det nu inte var tillräckligt tydligt.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Är det bara jag som tycker att mass effect är ämnat för att vara ett single player spel och inte borde bli någon sorts multiplayer?.. ABSOLUT inte ett MMO. Herregud.

Medlem

Hur vågar dom att tänka tanken överhuvutaget. Orka förstöra allt när det går bra??


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

1
Skriv svar