Canon 70-200/2.8 IS USM

Medlem
Canon 70-200/2.8 IS USM

Jepps, den äldre varianten, v.1 blev det idag. Köpte beg av en god vän.
Fint skick och en telezoom som länge varit proffsens arbetshäst ute i fält. Ett MÅSTE i kameraväskan. Eftersom den nya versionen, förbättrad på många sätt kommit ut sedan ett par månader kan man hitta dessa äldre till en riktigt vettig peng.

Med vettig menar jag inte på något sätt billigt, men ser man till vad den här kostade att köpa begagnad strax innan släppet av den nya så är det nu billigt. Det skiljer dessutom ca 8-9000:- mellan att köpa den här begagnad mot att köpa den nya i butik så man kan ju ha riktigt kul för de pengarna istället då den här funkar alldeles utmärkt.

Nu ska jag strax sova och drömma goa drömmar om mitt senaste köp. Fina bilder ska jag ta med den några har ni ju redan sett från Grekland. Båtbilderna t ex är tagna med den optiken, likaså bilden på katten med blå vägg.

Sorry, har inte redigerat fler bilder ännu, ska se till att få lite gjort till helgen då jag är ledig. Har fullt upp på jobbet nu och igår jobbade jag extrapass hela dagen för att sen fortsätta jobba till 21.30 också. Phuu... men bra slantar blir det ju

Sov gott Sverige!

#blogg

1
Skriv svar