Kommentar till "Min spelhistoria från början till slut"-del 2

Inaktiv
Kommentar till "Min spelhistoria från början till slut"-del 2

Mitt PS3 var paj i typ tre månader i början av det här året. Först trodde jag att det skulle bli ett rent helvete, men det visade sig att jag kunde sluta som vilken kall kalkon som helst.

Fick tillbaka konsolen, blev glad. Började spela igen, bland annat storslagna spel som Heavy Rain och God of War 3. Jag mådde bra igen, utan att aldrig egentligen ha mått dåligt.

Åkte till USA den 18:e augusti och har därmed varit PS3-fri i 3,5 halv vecka och jag kan ärligt säg att jag inte saknar det överhuvudtaget. Bland annat har jag nog faktiskt inte tid, men tid brukar ju inte vara ett problem annars, man tar sig tid att spela.

Och det finns så mycket jag vill spela: Prototype, Red Dead Redemption, Dante´s Inferno. För att inte tala om kommande spel som Enslaved, Dead Space 2 samt Force Unleashed 2.

Men medan Nihilus inläggs näst sista mening är "Det är ännu oklart om jag kommer vända om och hitta tillbaka till spelglädjen igen, som så många gånger förut." så vet jag att jag kommer spela alla de där spelen, och många fler därtill. Jag har bara satt mitt spelande i viloläge, och inom en snar framtid kommer jag återvända till spelens förlovade land.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar