Biggest Wii Fit Loser, vecka 2: The game is on

Redaktör
Ponny
Biggest Wii Fit Loser, vecka 2: The game is on

[ia=22458; large]
Simon: 74.4 kg (-0.5 kg)
"Pffft... Det är ju busenkelt det här. Fortsätter det så här blir beach 2011 och jag en sanslös kombo. Fredrik får sikta in sig på fat camp 2011... Haha, skoja bara!"
Startvikt: 74.9 kg, Målvikt: 68.0 kg

Fredrik: 84.7 kg (+0.8 kg)
"Att komma med ursäkter är bara patetiskt... but hey, that's me! Jag har, som ni vet, varit sängliggande och däckad av nån slags influensa. Oj, oj, oj. Då kan man tycka att det är en bragd av mig att inte gå upp 10 kg... faktiskt!"
Startvikt: 83.9 kg, Målvikt: 75.0 kg

[ia=22459; large]
Veckans utmaning: Green Hill Zone, Sonic the Hedgehog
Som "VeckoViktVinnare" (VVV) valde Simon utmaning och fastnade för Sonics första spel och första bana. Vem var snabbast? Simon började i ett lusigt tempo och kunde inte för sitt liv förstå varför Sonic inte hade sin sofistikerade "spinballgrej" från senare delar. Men efter att ha accepterat läget lade Simon benen på ryggen och flöt igenom looparna och det rutiga landskapet med ett leende på läpparna.

Fredrik startade i ett vansinnigt tempo (enligt han själv) och hade segern som i en liten ask (det är säkert) när Sonic tog en liten avstickare (inte Fredriks fel). Efter att igelkotten hittat upp från den taggiga avgrunden var det bara spurten kvar och, ja, det blev till slut ganska tajt över mållinjen.

1. Simon, 0:40 min
2. Fredrik, 0:44 min

Simon dominerar inledningen av tävlingen och Fredrik får stå i skamvrån och äta choklad. Kan han lämna sjuksängen under den kommande veckan och faktiskt snöra på sig löparskorna. Och kommer Simon fortsätta steka hamburgare istället för att äta dem (läs: han jobbar på Max). Fortsättning följer...

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar