Vad ska vi heta?

Inaktiv
Vad ska vi heta?

Imorgon börjar registreringen för vad som här borta kallas Intramural Volleyball. (Tydligen) betyder intramural bokstavligt talat "innanför universitetets murar" men ett bättre ord skulle helt enkelt va Korpvolleyball.

Hur som helst, jag ser verkligen fram emot det. 6 matchers gruppspel och sen slutspel där vinnarna får en "Intramural Champions" t-shirt. Do want.

Nu är frågan bara: vad ska vi heta?

Vi har tre alternativ att välja på, och för tillfället är det dött lopp lagmedlemmarna emellan. Därför tänkte jag att jag, i egenskap av lagkapten, kan låta er välja åt oss som en tiebraker. Vi har dock några som inte röstat än men iallafall, om det är fortsatt oavgjort är det alltså NI som väljer vårt lagnamn.

Alternativen är (på engelska eftersom jag klistrar in ett facebookmeddelande):

1. Mugabe's Mediocre Minions-Cause can it ever be a bad thing to be affiliated with an African dictator?
2. For The Motherland-After all, we're all (almost ) international students.
3. Something, Something, Something, Team Name-If you don't get it, crawl back under your rock.

Det kanske bara ska tilläggas att vi har en snubbe från Zimbabwe i vårt lag och han tar inte illa upp av alternativ 1, snarare gapskrattade han i en 10 sekunder när han hörde det.

Now choose!

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar