Fable 3 Micro Management?

Inaktiv
Fable 3 Micro Management?

Sorry att säga men jag gillar inte iden att man ska laga o underhålla husen i Fable 3.

Jag vill ut o göra quest döda monster, sno loot osv

Btw är det bara jag som tycker att denna killen låter helt känslolös när han berättar hur allt funkar?

#blogg


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem
Fable 3 Micro Management?

Känslolös? Nja, han kanske inte låter som världens mest entusiastiske berättare, men så långt vill jag inte gå. Fable spelen har olika aspekter som finns med men det betyder ju inte att man måste hålla på med just det här om man inte vill. Jag gillar att pilla med sådant och döda monster, men man behöver ju inte dekorera eller investera om man inte vill.

Inaktiv

okej tur det, för visst jag gillar ibland att pilla rundor beror helt på vilket spel det är förstås, men jag känner inte att fable är en spel serie som jag kan se framför mig att man ska pilla rundor med hus osv mer att quest,erövra(fable 3 då) döda monster med polare då också ;D men jag hoppas att detta spel inte kommer snöa in sig på nån gimmick. Jag älskar fable 1 men fable två var inte så bra så att säga även om den hade några minnesvärda stunder^^


signatur

Psn name:Demodemo222

1
Skriv svar