Nu börjar det bli knepiga Sudokus

Flakmonkey
Nu börjar det bli knepiga Sudokus

Ibland när jag känner att jag inte kommer kunna somna direkt när jag lägger mig så tar jag fram min Sudoku-bok och löser ett pussel eller två. Hittills har det blivit 300 st och efter den milstolpen har jag nu kommit fram till kategorin som kallas för "Utmaning". Nu är de säkerligen inte särskilt svåra om man kan det här med Sudokus men jag tycker de ligger på en tillräckligt hög nivå för att bjuda på just en utmaning utan att de är så knepiga att man inte ska orka med dem - det är ju trots allt så att jag löser dem när jag är lite halvtrött. Så får se hur lång tid det tar mig att lösa alla i den här kategorin, för sen väntar "Svart bälte" och då kan det nog bli för mycket för mig är jag rädd

[ia=22648; large]

För övrigt så kan jag verkligen rekommendera att lösa Sudokus eller varför inte ett korsord när det är dags att somna. Det är inte bara roligt och stimulerande utan det tycks också vara ett perfekt sömnmedel då jag många gånger har vaknat upp med boken liggandes över ansiktet och pennan i handen. Kanske tyder det på att det är trist, men så är verkligen inte fallet ^^

#blogg

1
Skriv svar