Fallout : New Vegas Enligt mig

Medlem
Fallout : New Vegas Enligt mig

Nu sådär 16 timmar in i spelet har jag nått lvl 20, väldigt skönt för nu har jag äntligen fått Explorer perk som gör det möjligt för mig att se alla oupptäckta platser på min PIP-boy. Och hjälp! Det finns ju hur mycket som helst att utforska, precis som recesenten av 3:an sa så skulle jag villja säga att det finns väldigt mycket på väldigt lite plats.

I sin helhet är spelet mycket bättre än 3:an, på något sätt känns allt bättre, även grafiken fast det är samma motor. Invånarna i öknen känns inte lika stela som i Oblivion och 3:an. Rösterna passar in i sina karaktärer, det är bara ett ställe då jag gick 10 meter från en person och märkte att de hade samma röst

I Freeside, Livakten och han som säljer mat vid ett bord

Det finns en del saker som kanske är lite overpower, en svärm Cazador har man inte så mycket hopp att överleva mot. Men shit happens. som många personer har sagt så är mojahave öknen väldigt överbefolkad, man behöver inte gå långt för att hitta en annan människa eller djur.

Men allt det dåliga kan inte komma nära allt de bra.

Ha en egen robotarme, styra New Vegas eller hitta en Ny hjärna till en hund

Det är fortfarande väldigt buggit men det kommer säkert att fixas. Så är ni en rollspels nörd så är detta ett givet köp!

92 av 100 blir mitt bety till Fallout: New vegas.

#blogg

1
Skriv svar