Treyarch: Multiplayer kommer först

Robot
Inaktiv
Treyarch: Multiplayer kommer först

Eftersom det är multiplayer man spelar utöver dom första 6 timmarna så är det väll grymt bra att dom lyckats komma så långt i multiplayer delen redan.

Medlem

Jag har inget emot att dom ligger före med multiplayerdelen.. det är bara den jag är ute efter så.. men om dom pajar multiplayern så är gg för CoD:BO för mig i alla fall.

Medlem

Treyarch kan man lita på, så länge det är dedikerade servrar så köper jag det.

Medlem

Kollat på 2st olika intervjuer med treyarch snubben och i båda har han varit väldigt noga att säga att spelet kommer till 360,ps3, pc med dedi & wii.

Verkar som om dom försöker vinna över pc folket, vilket är lite roligt.

Medlem

Det låter bra. Multiplayer är trots allt det man köper COD spelen för.

Ish
Medlem

2# Jag åller helt och hållet med


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Säkert köp så länge som Treyarch håller vad dem lovar med dedikerade servrar.

Medlem

När släpps det till wii?
Det står ju bara "Titeln finns ute i handeln den 9 november till Windows, Xbox 360 och Playstation 3."


signatur

- For those about to rock, we salute you! - AC/DC

Medlem

Namnet "Black Ops" är så jädra hardcore så jag kommer köpa spelet bara för det.

Medlem

Gå tillbaka till WW2 för fan! Hatar den här satans Modern warfare trenden! som även MoH gått över till, jävla kewkar =(


signatur

FUBAR

Medlem

WW2 har dom ju mjölkat sönder nu, bara bra att dom går över till modern warfare

dNl
Medlem

Håller med dig #10

Medlem
Skrivet av tjobbo:

WW2 har dom ju mjölkat sönder nu, bara bra att dom går över till modern warfare

Ehh nej, Modern Warfare är sedan år tillbaka mer sönder mjölkat än ww2, finns så mycket man kan göra ww2 att det räcker några hundra år till ändå.

Medlem

Singelplayern är det man spelar dom första 4-6 timmarna.....sen är det multiplayer!

Medlem
Skrivet av hubbebus:

Singelplayern är det man spelar dom första 4-6 timmarna.....sen är det multiplayer!

Singleplayer spelar man aldrig.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Hmm, tack för det. Är inte intresserad av multiplayer överhuvudtaget, berätta en story istället för massa kartor och tjafs...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Hmm, tack för det. Är inte intresserad av multiplayer överhuvudtaget, berätta en story istället för massa kartor och tjafs...

Läs en bok.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av tjobbo:

WW2 har dom ju mjölkat sönder nu, bara bra att dom går över till modern warfare

Ehh nej, Modern Warfare är sedan år tillbaka mer sönder mjölkat än ww2, finns så mycket man kan göra ww2 att det räcker några hundra år till ändå.

Så du tycker itne att dom har mjölkat ur WW2 serien? vet dock inte vilken planet du kommer ifrån....

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av tjobbo:

WW2 har dom ju mjölkat sönder nu, bara bra att dom går över till modern warfare

Ehh nej, Modern Warfare är sedan år tillbaka mer sönder mjölkat än ww2, finns så mycket man kan göra ww2 att det räcker några hundra år till ändå.

WW2 är ju inte direkt spännande numer. Det är inte som att man inte vet hur "storyn" slutar ändå ;p

Medlem

Singleplayer är det enda jag spelar men det blir nog bra ändå.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

får väl se hur bra dom lyckas hålla detta då. Om nu mp kommer först får vi tillbaka dedikerade servrar och moddar?

Inaktiv

Dom har redan pumpat WW2 så jävla mkt....

Inaktiv

Skulle lätt kunna tänka mig ett WWII spel om man får förstörbara miljöer.

Medlem

Det är lite kul egentligen.
Infinity Ward har gjort 3 stycken hyllade multiplayer spel.
Treyarch har gjort 1 expansion till första Infinity Ward spelet, 1 spel som använde rakt av samma multiplayer system och motor som Infinity Wards tredje spel och 2 spel till konsoll inte många orkade bry sig om. Och alla kastar sig vid Treyarchs fötter och tillber dem som att de är messiah av multiplayer.
Känns bara märkligt.

Jag själv gillade inte heller hur det funkade i Modern Warfare 2, men jag tror inte skulden är Infinity Wards, jag tror det är Activision som påfrestade IW till att implementera med konsoll liknande features i PC versionen.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Multiplayer-banor ska inte blandas med singleplayer. Banorna ska vara exklusivt skapade för antingen SP eller MP, gossarna på DICE har fattat detta iaf.

Vill jag spela en singleplayer-bana så spelar jag coop.

Medlem
Skrivet av noorthan:

Gå tillbaka till WW2 för fan! Hatar den här satans Modern warfare trenden! som även MoH gått över till, jävla kewkar =(

Håller med dig =/

Medlem
Skrivet av tjobbo:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av tjobbo:

WW2 har dom ju mjölkat sönder nu, bara bra att dom går över till modern warfare

Ehh nej, Modern Warfare är sedan år tillbaka mer sönder mjölkat än ww2, finns så mycket man kan göra ww2 att det räcker några hundra år till ändå.

Så du tycker itne att dom har mjölkat ur WW2 serien? vet dock inte vilken planet du kommer ifrån....

Uhh nej två av dem bästa spelen som kommer enligt min mening handlar om ww2, Red Orchestra 2 och Storm of War Battle of Britain.

Seriöst det är bara ganska patetiskt att folk tror att spelen "täckt" hela andra världskriget då det varade i ca 6 år med strider på tusentals platser finns det gott med material för ett par hundra spel till.

Anledningen till att folk är trötta på det är att utvecklare bara vet hur man göra spel baserade på Dagen D , Pearl Harbor och Berlin i alla ww2 spel.

Skrivet av Wingu:

WW2 är ju inte direkt spännande numer. Det är inte som att man inte vet hur "storyn" slutar ändå ;p

Nej men ändå så ser man på filmer, och serier som Band Of Brothers, BoB, Stalingrad m .m? Hur kriget slutar behöver inte vara det viktiga oavsett handling och plats.

Berätta soldaters historia och upplevelse kring olika historiska händelser istället, vi vet alla att Axelmakterna förlorade , det är väl ändå knappast därför du spelar ww2 spel?

Medlem
Skrivet av zauii89:

Anledningen till att folk är trötta på det är att utvecklare bara vet hur man göra spel baserade på Dagen D , Pearl Harbor och Berlin i alla ww2 spel.

De har ju dock en bra anledning till varför de väljer de "mest kända" platserna, de som återfinns i historieböckerna.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Anledningen till att folk är trötta på det är att utvecklare bara vet hur man göra spel baserade på Dagen D , Pearl Harbor och Berlin i alla ww2 spel.

Anledningen till att de väljer de där scenariona är för att det inte skulle vara så kul att spela Anne Frank - sitta och skriva i 8 timmar och sedan bli förnekad publiceringsrätten...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar