Fist of the North Star och mer Bond på väg!

Fist of the North Star och mer Bond på väg!

Efter att ha spenderat några dagar med Fist of the North Star: Ken's Rage och James Bond 007: Blood Stone (åtminstone tror jag att det heter så... spelet verkar ha olika namn överallt) så lämpas de färdiga recensionerna in i systemet i afton. Favoriten är klart den förstnämnda som är en riktigt skön nischtitel som lär glädja alla fans av mangan... det har ju släppts ett par FotNS-lir tidigare, men mig veterligen ligger de flesta väldigt långt tillbaka i tiden och majoriteten av dem har också varit skräp.

För att fira att Xbox 360- och Playstation 3-slagsmålet Ken's Rage inte är skräp avnjuter vi Hokuto no Kens legendariska Ai wo torimodose -- kanske mer känt som YOU wa SHOCK!!

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/RxkezvGwI20?fs=1&amp;hl=sv_SE&amp;re..."></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/RxkezvGwI20?fs=1&amp;hl=sv_SE&amp;re..." type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

Ingen gråter manliga tårar såsom Kenshiro gör!

#blogg

Medlem
Fist of the North Star och mer Bond på väg!

Ska bli intressant att läsa recensionen av Ken's Rage. Låter som att det skulle kunna vara ett underhållande spel. Det enda Fist of the North Star-spel jag testat tidigare är den första titeln till Famicom och det var inte någon höjdare vill jag minnas.

Medlem

Jag tycker att det är tokigt att man måste vinkla huvudet i 45 grader för att se dig på din header!

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Jag tycker att det är tokigt att man måste vinkla huvudet i 45 grader för att se dig på din header!

Jag tycker det är tokigt att man måste vinkla huvudet i 90 grader för att se headern


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Skrivet av 73mpl4R:

Jag tycker att det är tokigt att man måste vinkla huvudet i 45 grader för att se dig på din header!

Bäste herrn! Det beror på att jag är ganska tokig. :\:(:O:D8)

Medlem

Tack för rättningen Ellehbg!

Haha! Efter din mer än övertygande smiley-demonstration så får jag tacka för mig!

1
Skriv svar